Bauhaus har bra priser på arbeidsplater.

mvh
David

David skrev:
Bauhaus har bra priser på arbeitskiver.

mvh
David
....og Silvan...

Jeg kikket i lila-tidningen og fikk tak i rødek hos en fyr på landet. 6 stk 3m lange med ca: 35-40 cm bredde og 6,5 cm tykke, alt for 850:-. Dette skulle bli bord av bl.a. men har nå blitt brukt til terskler o.l. Rekker nok fortsatt til bord likevel.

Veldig bra pris for amerikansk eik ;D

Strisak skrev:
Jeg tittet i lilla-avisen og fikk tak i rødek hos en fyr på landet. 6 st 3m:s lengder ca: 35-40 cm bredde og 6,5 cm tykke, alt for 850:-. Dette skulle bli bord av bl.a. men har nå blitt brukt til terskler o.l. Rekker nok fortsatt til bord uansett.
Oops, nå har jeg fikset mitt denne gang men hvor i landet snakker vi om, har du tel.nr til denne fyren?

Har noen flere byggeproj. på G ;D ;D

Skåne, kågerödstrakten. Det var en stund siden, men han hadde et brukbart lager av forskjellige treslag. Mulig at jeg har spart nummeret et sted i papirrotet mitt. Kan forsøke å lete hvis det er av interesse.

hei,

så ditt svar om hvor man kjøper ek.
finnes det mer av den varen, men lignende dimensjoner som du angav er jeg absolutt kjøper. har du noe tips?

hilsener

Smara-Joe

Jeg har kjøpt spesialbestilt "privatsaget" eik for ca 2 ganger prisen de tar for vanlige granartikler på hvilken som helst byggevarebutikk - det er nok bare å spørre nærmeste skogeier som er tilstrekkelig gjerrig til å ha tid med slikt så ordner det seg - eik har jo dog en del baksider ved siden av fordelene ... .

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.