Heisann igjen!
Jeg har blitt med hus for første gang og har masse spørsmål rundt det. Først så vil jeg vite hvor jeg kjøper murstein i Enköping-området eller omegn? Jeg vil ha tak i gul murstein som jeg skal ha som kant rundt i bedene så det blir lettere å klippe plenen uten å gli ned i bedene.
Håper på svar
Diana

Blocket.se ?? da er det brukt vi snakker om. Skal sjekke opp linken du sendte til bygg igjen Takk for det!

Diana

Antagelig er jeg for dum for jeg fant ingenting av det jeg var ute etter på Bygg Igen. Dessuten mangler det sider der ???

OK, hvor kan jeg kjøpe nye murstein? Jeg er ute etter gule.

Det ser ut til at byggigen har litt problemer med nettsiden. Der finnes ellers millioner av steiner til salgs.

Jeg gjettet at du først og fremst var ute etter beggade steiner, nytt pleier å se litt stivt ut...

Har de markstein der også.
Jeg har ikke noe imot brukt, bare jeg slipper å reise så langt.
Jeg kom ikke inn der akkurat nå, får prøve senere. Men er det en side der privatpersoner selger eller.

MathiasS skrev:
Jeg gjettet at du i første rekke var ute etter brukte steiner, nytt pleier å se litt stivt ut....
Helt riktig MathiasS, men da jeg ikke fant noe tenkte jeg på nytt. Men kan man få tak i brukte GULE murstein? Hva er prisen på brukt stein mot nye?
Diana

kotte skrev:
Velsorterte byggevarehus burde ha murstein
Hmmm... enten er jeg blind eller så er de byggevarehusene jeg har vært på ikke velsorterte. Når det kommer til stein så er det vanlig belegningsstein som oftest finnes. Men jeg kan se nærmere neste gang. ;)

Kanskje kan det være vanskelig å finne et bredt utvalg av murstein på Silvan og Bauhaus. Men f.eks. Beijer bygg eller K-rauta har eller kan sikkert ta inn det du vil ha.

Sist jeg sjekket på byggigen-siden så fantes der alt mulig - det er jo et vanlig annonsetorg for både bedrifter og private, men rettet mot byggematerialer.

Diana61 skrev:
Helt riktig MathiasS, men da jeg ikke fant noe så tenkte jeg på nytt. Men kan man få tak i brukte GULE murstein? Hva er prisen på second hand steiner mot nye?
Diana
Man får bra betalt for gamle murstein - jeg fikk ca 7 kroner stykk vil jeg minnes. Noen steder mellom 5 og 10 kroner må man nok regne med. Har man flaks finner man noen som bare vil bli kvitt steinen og da kanskje det er gratis... :=)

MathiasS skrev:
Kanskje kan det være vanskelig å finne et bredt utvalg av murstein på Silvan og Bauhaus. Men for eksempel Beijer Bygg eller K-rauta har eller kan sikkert ta inn det du vil ha.
Beijer hadde jeg glemt og naturligvis K-rauta som jeg faktisk ikke hadde tenkt på. Takk for det! ;D

MathiasS skrev:
Man får bra betalt for gamle murstein - jeg fikk ca 7 spenn stykke vil jeg minnes. Et sted mellom 5 og 10 kroner må man nok regne med. Har man flaks, finner man noen som bare vil bli kvitt stenen, og da kanskje det er gratis... :=)
Gratis høres bra ut ;) Særlig når man nå har blitt arbeidsløs.. SUKK! :-/

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.