Heisann igjen!
Jeg har blitt med hus for første gang og har masse spørsmål rundt det. Først så vil jeg vite hvor jeg kjøper murstein i Enköping-området eller omegn? Jeg vil ha tak i gul murstein som jeg skal ha som kant rundt i bedene så det blir lettere å klippe plenen uten å gli ned i bedene.
Håper på svar
Diana
Jeg har blitt med hus for første gang og har masse spørsmål rundt det. Først så vil jeg vite hvor jeg kjøper murstein i Enköping-området eller omegn? Jeg vil ha tak i gul murstein som jeg skal ha som kant rundt i bedene så det blir lettere å klippe plenen uten å gli ned i bedene.
Håper på svar
Diana
På blocket.se eller http://www.byggigen.se/ finner du sikkert det du vil ha.
Det ser ut til at byggigen har litt problemer med nettsiden. Der finnes ellers millioner av steiner til salgs.
Jeg gjettet at du først og fremst var ute etter beggade steiner, nytt pleier å se litt stivt ut...
Jeg gjettet at du først og fremst var ute etter beggade steiner, nytt pleier å se litt stivt ut...
Kanskje kan det være vanskelig å finne et bredt utvalg av murstein på Silvan og Bauhaus. Men f.eks. Beijer bygg eller K-rauta har eller kan sikkert ta inn det du vil ha.
Sist jeg sjekket på byggigen-siden så fantes der alt mulig - det er jo et vanlig annonsetorg for både bedrifter og private, men rettet mot byggematerialer.
Sist jeg sjekket på byggigen-siden så fantes der alt mulig - det er jo et vanlig annonsetorg for både bedrifter og private, men rettet mot byggematerialer.
Man får bra betalt for gamle murstein - jeg fikk ca 7 kroner stykk vil jeg minnes. Noen steder mellom 5 og 10 kroner må man nok regne med. Har man flaks finner man noen som bare vil bli kvitt steinen og da kanskje det er gratis... :=)Diana61 skrev:
Gratis høres bra utMathiasS skrev:
Klikk her for å svare