Gamle råtne arsenikk sviller altså. Vår søppelfylling tar ikke imot dem.
 
Hva er det for en søppelfylling? De pleier vel å ta imot annet miljøfarlig avfall som maling, kjøleskap osv. Ring ellers til kommunens miljørevisjon. De burde vite.
 
Hei.
På tippen i Eskilstuna så får privatpersoner levere sviller kostnadsfritt, om du er bedriftseier må du nok betale ca. 5000 kr/tonn.
Mvh Gustav
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.