B brevik #1 Medlem · 801 innlegg 6 mai 2004 kl 14:13 brevik Medlem 801 innlegg 6 mai 2004 kl 14:13 #1 Gamle råtne arsenikk sviller altså. Vår søppelfylling tar ikke imot dem.
L Lilla_vargen #2 Medlem · 436 innlegg 6 mai 2004 kl 15:07 Lilla_vargen Medlem 436 innlegg 6 mai 2004 kl 15:07 #2 Hva er det for en søppelfylling? De pleier vel å ta imot annet miljøfarlig avfall som maling, kjøleskap osv. Ring ellers til kommunens miljørevisjon. De burde vite.
Hva er det for en søppelfylling? De pleier vel å ta imot annet miljøfarlig avfall som maling, kjøleskap osv. Ring ellers til kommunens miljørevisjon. De burde vite.
C CATengustav #3 Medlem · 41 innlegg 12 jun 2004 kl 21:50 CATengustav Medlem 41 innlegg 12 jun 2004 kl 21:50 #3 Hei. På tippen i Eskilstuna så får privatpersoner levere sviller kostnadsfritt, om du er bedriftseier må du nok betale ca. 5000 kr/tonn. Mvh Gustav
Hei. På tippen i Eskilstuna så får privatpersoner levere sviller kostnadsfritt, om du er bedriftseier må du nok betale ca. 5000 kr/tonn. Mvh Gustav