Rød låve med hvite skyveporter, omgitt av gressplen. Traktor og utstyr står på siden av låven. Trebygninger og trær i bakgrunnen. På bildet ser du en hvit port på låven. Har ingen bedre bilde akkurat nå... For å åpne porten skyver man den til siden, løperuller går i en skinne over porten. På motsatt side finnes en lik port som har falt ned. Festeskruer/muttere som løperullene har vært i porten har rustet i stykker. Jeg lurer på om noen vet hvor man kan få tak i løperuller som tåler en såpass stor/tung port? Jeg lurer også på om det blir lettere å åpne porten/skyve den til siden hvis man har flere løperuller enn 2? Blir det mer stabilt om festet på løperullen går langt ned på porten?

Sist redigert:
RoTe
Hvilket bilde?

RoTe RoTe skrev:
Hvilket bilde?
Takk for at du gjør meg oppmerksom på at bildet ikke var med, er ny på forumet.....lærer meg ff(y)

Totte_S
På Lantmännen, Agro eller lignende har de garantert skyveportbeslag. Tror at du kan søke på Hendersson som er et vanlig etablert merke.

Totte_S Totte_S skrev:
På Lantmännen, Agro eller lignende har de garantert skyveportbeslag. Tror at du kan søke på Hendersson som er et vanlig etablert merke.
Takk! Det skal jeg sjekke ut!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.