A Andreas-012 #1 Medlem · 39 innlegg 6 sep 2024 kl 00:21 Andreas-012 Medlem 39 innlegg 6 sep 2024 kl 00:21 #1 Tilbygging av et vinterisolert uterom 25 kvm. Jeg ønsker en lett og elegant følelse og har av arkitekt blitt anbefalt smal panel og foring. Så dette bildet og synes det ser supersnyggt ut. Har googlet men finner ingen som selger typ 30-50 mm brede paneler. Noen som vet? I bildeteksten skriver de at snekker bygde selv - er jo ganske jändig men hvordan gjør man det? Helst kjøper jeg ferdig. Ps Akustikkpanel liker jeg også men har aldri sett eksempel på hvordan man gjør rundt dører/vinduer og stikkontakter. #indre-panel #smal
Tilbygging av et vinterisolert uterom 25 kvm. Jeg ønsker en lett og elegant følelse og har av arkitekt blitt anbefalt smal panel og foring. Så dette bildet og synes det ser supersnyggt ut. Har googlet men finner ingen som selger typ 30-50 mm brede paneler. Noen som vet? I bildeteksten skriver de at snekker bygde selv - er jo ganske jändig men hvordan gjør man det? Helst kjøper jeg ferdig. Ps Akustikkpanel liker jeg også men har aldri sett eksempel på hvordan man gjør rundt dører/vinduer og stikkontakter.
J JonasJN #2 Medlem · 362 innlegg 6 sep 2024 kl 01:08 JonasJN Medlem 362 innlegg 6 sep 2024 kl 01:08 #2 Kanskje kan karosseripanel være noe? Finnes en mengde ulike profiler.
A Andreas-012 #3 Medlem · 39 innlegg 6 sep 2024 kl 06:03 Andreas-012 Medlem 39 innlegg 6 sep 2024 kl 06:03 #3 Kanskje er grunnen til mangel på disse breddene at de har større tilbøyelighet til å vri seg og tar lengre tid å sette opp. Kanskje får bli mdf plater med freste spor i stedet, til tross for at jeg var ute etter "ekte" tre.
Kanskje er grunnen til mangel på disse breddene at de har større tilbøyelighet til å vri seg og tar lengre tid å sette opp. Kanskje får bli mdf plater med freste spor i stedet, til tross for at jeg var ute etter "ekte" tre.