Hei,

jeg er litt fristet til å bygge mitt eget tv-bord som skal stå under tv-en som henger på veggen, vil bruke hvit teglstein eller lignende materiale, har dere noen tips? Jeg er en nybegynner og har dårlig oversikt over hvilke typer materialer som finnes ...takk på forhånd!!

mvh
Edvin

En klassiker fra min ungdom er å stable murstein i to hauger på gulvet og legge hylleplater av kryssfiner i passende høyder. Det fungerer bra med hvit murstein også. Til hylleplater kan man velge noe mer festlig, for eksempel malte hobbyplater, hylleplater med finer eller plexiglass.

Dra til en byggevarehandel og kjøp det du synes er fint og stable det :)

hei, jo det var det jeg tenkte, men finnes det hvit tegl i butikk? det jeg egentlig lurer på, ellers tror jeg at jeg bare skal ha to hylleplan av glass, har forestilt meg alt i hodet :P

Burde det gjøre. Sjekk med noen av de større byggevarehusene om de har/kan bestille. Ellers kanskje din lokale murere har litt over...

det skal jeg gjøre.. så i praksis så finnes det i alle fall hvit murstein ute i handel. skal bli gøy dette.. tenkte faktisk å la en glassmester fikse 2 hylleplan også. en for toppen en som første hylleplan for dvd-spilleren. kommer tilbake med resultatet... :)

Hei
Gikk det an å få tak i hvit murstein? Hvor?
Jeg hadde tenkt å lage en tv-benk med hvit murstein
Takknemlig for svar Elina

Du får ta Mexitegel.
En husvegg dekket med hvitt Mexitegel, med en utendørs lampe over.

Takk snille:D

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.