Hei!
Har et rom helt i betong. Tenkte å bruke det som ekstra rom til familien og vil derfor varme det opp. Alle veggene er over bakken, men den bakre langsiden grenser til en del på skråning som er uoppvarmet. Vi kommer til å varme opp med element.
Nå lurer jeg på hva som blir best:
Bør jeg bare pusse og male?
Skal jeg lage reisverk og sette gips?
Lage reisverk med stål og våtromsgips?
Legge klinkers eller bare male gulvet? Avrette med flytemasse siden gulvet heller og er ujevnt?
Det er lavt under taket, ca. 1.87 og ca. 12 kvm.
Ventilasjon, hvilken type?
Har et rom helt i betong. Tenkte å bruke det som ekstra rom til familien og vil derfor varme det opp. Alle veggene er over bakken, men den bakre langsiden grenser til en del på skråning som er uoppvarmet. Vi kommer til å varme opp med element.
Nå lurer jeg på hva som blir best:
Bør jeg bare pusse og male?
Skal jeg lage reisverk og sette gips?
Lage reisverk med stål og våtromsgips?
Legge klinkers eller bare male gulvet? Avrette med flytemasse siden gulvet heller og er ujevnt?
Det er lavt under taket, ca. 1.87 og ca. 12 kvm.
Ventilasjon, hvilken type?
Med den takhøyden hadde jeg gjort alt for å beholde hver eneste centimeter mulig, dvs pusse vegger, sparkle tak og male gulv.
Hvordan ser ventilasjonen ut i resten av huset? Er ytterdøren den eneste inngangen til rommet?
Hvordan ser ventilasjonen ut i resten av huset? Er ytterdøren den eneste inngangen til rommet?
At det finnes ingen ventilasjon men det er ikke tett rundt vindu og dør. Tenker at en ventil med vifte hadde vært bra?
A ati skrev:
Klikk her for å svare
