Hei,

Jeg prøver å sette opp et speil i gangen min. På den andre siden av veggen er det et bad og et garderobeskap. Jeg har prøvd å bore to hull. Veggen ser ut til å bestå av et ca. 1,5 cm tykt lag av det jeg gjetter er gips. Deretter er det et tomt lag på ca. 1 cm. Etter det er jeg usikker. På baderomssiden av veggen ser det ut til å være noe trelignende materiale.

På garderobesiden er jeg usikker. Det ser hvitt ut. Fra tidligere finnes det dog plastplugger som har blitt brukt suksessfullt på denne siden av veggen. Kanskje noen her kjenner igjen disse. Jeg legger ved et bilde.

Jeg kan ingenting om forskjellige byggematerialer og er generelt forvirret. Har noen tips om hvordan jeg kan gå videre for å forstå hva slags type vegg jeg arbeider med eller har noen tips ellers så er jeg veldig takknemlig.

Mvh,
Erik
 
  • Bilde av en lys vegg med et borehull i midten og en skygge på venstre side. Viser mulig gipsmateriale med tidligere boreforsøk.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.