Det avhenger av hvordan listen ser ut. Hvis det er en o-formet list, vil den riktignok bli litt flat, men den kommer sannsynligvis til å fylle sprekken uansett.
Ellers kan du bruke et sterkt konstruksjonslim, som PL400 / PU400. Vær forsiktig så du ikke bruker for mye, for da kan det bli vanskelig å åpne vinduet.
Uansett, som tidligere nevnt er listen ofte fortapet, og det pleier å holde bra.
Ellers kan du bruke et sterkt konstruksjonslim, som PL400 / PU400. Vær forsiktig så du ikke bruker for mye, for da kan det bli vanskelig å åpne vinduet.
Uansett, som tidligere nevnt er listen ofte fortapet, og det pleier å holde bra.
en o list skyter man ikke. hvor skal du sette klammeren??Roev08 skrev:
https://www.leifarvidsson.se/o-list-7-mm-silikon-vit-100m-rulle
o-list limer man med silikonRoev08 skrev:Det kommer an på hvordan listen ser ut. Om det er en o-formet list så blir den riktignok litt flat, men den vil sannsynligvis fylle sprekken uansett.
I andre tilfeller kan du bruke et sterkt konstruksjonslim, som PL400 / PU400. Vær forsiktig så du ikke bruker for mye, for da kan det bli vanskelig å åpne vinduet.
Uansett, som nevnt tidligere, så er listen som regel fortapet, og det pleier å holde godt.
De fleste av Clas Ohlsons tetningslister er P-lister. De festes med kramper i tungen eller limes. Bruk ikke noe "sterklim", da får du bare unødvendig bry når listen skal byttes neste gang. Og husk å sette listen riktig.
Klikk her for å svare