Hei, som vanlig utsetter man visse byggemomenter. Ettersom jeg bygde terrassen sommeren etter hytta, ble det aldri gjort å sette opp takrenner.
Nå er jeg imidlertid litt i tvil om hvilke rennekroker jeg skal bruke.
Hva synes dere? Skal jeg sette opp en mønebord og montere stillbare eller kan jeg bruke korte rennekroker? Merk at jeg ikke tenker å ha noen nedløpsrør.
Hvordan ville dere ha gjort det?
Beklager det dårlige bildet.
Å gjøre det i tre som jeg tenkte fra starten, rekker jeg ikke ..
En krok for takfotbord funker vel i alle fall ikke:
Da havner jo renna over der vannet renner ut.
Kanskje vanlige kroker som man pleier å feste dem oppå råspon, men skrudd nedenfra istedenfor.
Omtrent som dette bildet, men kroken under råspon og skrudd nedenfra:
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.