Hei,
Jeg har byttet vinduskarmene i huset og har en del hull fra molly/ekspanderplugger som trenger å fylles. De er ca. 15 mm i diameter og materialet er masonittplate 10 mm. Jeg har prøvd med vanlig fin sparkel, men det synker sammen altfor mye, selv etter 4 lag.
Har også en ny ytterdør hvor karmen ble skadet såpass at jeg må bore ut ca. 15 (diameter) x 5 (ca. dybde) mm, sparkle og male over.
Det er mange som foreslår Plastic Padding Elastic eller Kemisk trä, men min erfaring med begge disse er at de lukter fryktelig? Det er 12 hull pluss dørkarmen som trenger sparkling, og jeg vil unngå sterk lukt som blir hengende i huset hele dagen hvis mulig.
Forslag?
Jeg har byttet vinduskarmene i huset og har en del hull fra molly/ekspanderplugger som trenger å fylles. De er ca. 15 mm i diameter og materialet er masonittplate 10 mm. Jeg har prøvd med vanlig fin sparkel, men det synker sammen altfor mye, selv etter 4 lag.
Har også en ny ytterdør hvor karmen ble skadet såpass at jeg må bore ut ca. 15 (diameter) x 5 (ca. dybde) mm, sparkle og male over.
Det er mange som foreslår Plastic Padding Elastic eller Kemisk trä, men min erfaring med begge disse er at de lukter fryktelig? Det er 12 hull pluss dørkarmen som trenger sparkling, og jeg vil unngå sterk lukt som blir hengende i huset hele dagen hvis mulig.
Forslag?
Var i fargebutikken, de syntes det var veldig merkelig at ikke Beckers snickerispackel skulle rekke til denne jobben. De ga meg en god pris på en ny tube og det viste seg å funke helt ok, visst man trenger fortsatt legge på 2-3 ganger men mye bedre enn den tuben jeg hadde fra før. Så nå at den faktisk er fra 2016, kanskje har det en betydning for funksjonen 
Klikk her for å svare