Hei

Jeg skal sette opp et veldig tungt bilde med glass 1x1 meter og de sendte med stålvajer og påpekte at jeg skal bruke den.

Litt bekymret for vekten da en skrue skal holde alt, hva anbefaler dere meg og skal plugg brukes? Jeg har gipsvegg og under den ser det ut slik (gammelt bilde) hva nå dette er.
Stålvajer og festemateriell i en plastpose, holdt i en hånd over et bord. Posen inneholder også metallbiter med hull for montering. Veggen bak gips inneholder hull og kabler, montert på en spånplate.
 
  • Liker
Jakopp
  • Laddar…
På bildet er det osb til venstre og plywood til høyre. Uansett pleier man bare å bruke vanlig treskrue ved sånn vegg.
 
P pjkw skrev:
På bild er det osb til venstre og plywood til høyre.
Uansett så pleier man bare å kjøre vanlig treskrue ved sånn vegg.
Okei er det hva noen i bransjen kaller for "plyfa"? Må ta en skikkelig treskrue har du tips på merke eller er så redd tavlen faller.
 
Sist redigert:
Sist redigert:
  • Liker
SnällKyckling
  • Laddar…
Jakopp Jakob H skrev:
Merke spiller ingen større rolle, men sørg for at det er en kuleformet skrue og ikke forsenket. Uten å vite dine eksakte forutsetninger kanskje en 5 × 30-40 skrue kunne være passende? Vil du være virkelig trygg kan du ta 6 × 40 hex-skrue.

Stemmer bra at materialet til høyre kalles for plyfa!

[lenke]

Treskruer Hexagon Protect 4
[lenke]
Åh hvilken stjerne takk!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.