Jeg skal sette opp et veldig tungt bilde med glass 1x1 meter og de sendte med stålvajer og påpekte at jeg skal bruke den.
Litt bekymret for vekten da en skrue skal holde alt, hva anbefaler dere meg og skal plugg brukes? Jeg har gipsvegg og under den ser det ut slik (gammelt bilde) hva nå dette er.
Merke spiller ingen større rolle, men sørg for at det er en rund skrue og ikke en forsenket. Uten å vite dine eksakte forutsetninger, vil kanskje en 5 × 30-40 skrue kunne være passende? Hvis du vil være virkelig trygg, kan du ta 6 × 40 hex skrue.
Stemmer bra at materialet til høyre kalles for plyfa!
Merke spiller ingen større rolle, men sørg for at det er en kuleformet skrue og ikke forsenket. Uten å vite dine eksakte forutsetninger kanskje en 5 × 30-40 skrue kunne være passende? Vil du være virkelig trygg kan du ta 6 × 40 hex-skrue.
Stemmer bra at materialet til høyre kalles for plyfa!
[lenke]
Treskruer Hexagon Protect 4
[lenke]
Åh hvilken stjerne takk!
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.