Medlem
· Västernorrland
· 4 innlegg
Hei ekspertisen!
Jeg er i full gang med å bygge om et lager til et hjemmegym. En maskin vil stå på gulvet, men festes i veggen. Det innebærer mye høy belastning på veggfestet når man trekker i vektene. Derfor lurer jeg på om dere med betydelig mer materialkunnskap enn undertegnede kan identifisere platene på bildene. Er det spon? Tretex? Hvordan ville dere feste?
Jeg er i full gang med å bygge om et lager til et hjemmegym. En maskin vil stå på gulvet, men festes i veggen. Det innebærer mye høy belastning på veggfestet når man trekker i vektene. Derfor lurer jeg på om dere med betydelig mer materialkunnskap enn undertegnede kan identifisere platene på bildene. Er det spon? Tretex? Hvordan ville dere feste?
Jeg synes det ser ut som sponplate. Går det ikke an å forsterke festene? For eksempel ved å sette en utenpåliggende liggende regel som forankres i minst to stående veggspiler.S Spindoctor skrev:Hei ekspertisen!
Jeg er i full gang med å bygge om et lager til et hjemmegym. En maskin kommer til å stå på gulvet, men festes i veggen. Det innebærer mye høy belastning på veggfestet når man drar i vektene. Derfor lurer jeg på om dere med betydelig mer materialkunnskap enn undertegnede kan identifisere platene på bildene. Er det spon? Tretex? Hvordan ville dere festet?
Medlem
· Västernorrland
· 4 innlegg
Klikk her for å svare