Hei,
Har en døråpning i betonghullstein som skal pusses igjen for å skape en overflate som kan males.

Hvilken mørtel skal jeg bruke? Tenker at god vedheft er viktig.
 
J
Er det innendørs og et tørt rom så kan du ta gipsbruk..
 
J Jansson69 skrev:
Er det innendørs og et tørt rom så kan du ta gipsbruk..
Ja det er i en oppvarmet kjeller.
 
Hadde kjørt pussmørtel C i en kjeller.
 
  • Liker
Jansson69
  • Laddar…
J
B Bjoernb skrev:
Ja det er i en oppvarmet kjeller.
Er det kjeller så kanskje ikke gipsbruk er førstevalget, pussmørtel C eller Finjas Lagavägg fordelen med Lagavägg er at den er lettere å jobbe med og du får en glattere overflate enn med vanlig pussmørtel som trenger å sparkles hvis du vil ha en finere overflate..
 
Finja Laga vegg høres ut som et godt alternativ. Takk.
 
  • Liker
Jansson69
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.