Svigersønnen kjøpte 10 mm armeringsjern som skulle brukes ved bygging av enkelt gjerde. Brukte betong pilar med stolpesko og 4" impregnert gjerdestolper.
Boret hull i stolpene med 12mm trebor og skulle skyve inn armeringsjernene i dette. Nesten umulig uten å ødelegge stolpene, ga opp etter å ha fått gjennom ett med kraft. Hvilken dimensjon har et 10mm armeringsjern som ikke går gjennom et 12mm hull i trestolpe?
Hva er feil, har vi tenkt feil?
 
10mm er 10mm... sikker på at du ikke har fått 12mm jern?
 
  • Liker
klaskarlsson
  • Laddar…
Det er selve kjernen på armeringsjernet som er 10mm i diameter. Deretter stikker kamrene ut utenfor denne, Mål der kamrene er.
 
  • Liker
klaskarlsson
  • Laddar…
Brukte trebor 13mm da fungerte det.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.