Hei
Liten kjeller under halve stuen. Det står en gasskjele der i dag.
Hvilken bjelkelagskonstruksjon anbefales og isolasjon til det? Kommer til å ha vannbåren gulvvarme hvis det spiller noen rolle?
Har vurdert oljebehandlet board 6mm eller fibersement.
Men hva er egentlig best?
Tenkte å legge steinullplater, men er åpen for forslag der også.
Hit me…
Kjøkkenet blir delt, oppforet og støpt. Resten av huset er plate.
Liten kjeller under halve stuen. Det står en gasskjele der i dag.
Hvilken bjelkelagskonstruksjon anbefales og isolasjon til det? Kommer til å ha vannbåren gulvvarme hvis det spiller noen rolle?
Har vurdert oljebehandlet board 6mm eller fibersement.
Men hva er egentlig best?
Tenkte å legge steinullplater, men er åpen for forslag der også.
Hit me…
Kjøkkenet blir delt, oppforet og støpt. Resten av huset er plate.
Klikk her for å svare

