2.751 lest ·
5 svar
3k lest
5 svar
Hvilke sør for Stockholm kan levere følgende?
Ja, tenkte å bygge en billigere plate til garasjen ved å snekre en form av 45x195-regler og deretter legge 10cm isolasjon 30 cm inn fra kantene og så vitarmering og en matte på før man støper.
Har sett rundt på coop og bauhaus i dag, men ingen av dem selger fornuftig armering og celloplasten var altfor dyr.
Men hvor vender man seg for å få tak i alt dette til en fornuftig pris og levert hjem sør for Stockholm?
Beijer går bort på grunn av diverse årsaker, men hvem ellers?
Har AKB alt dette pluss hjemkjøring? Eller Lissma sag?
Er jo helg nå så det er vanskelig å ringe rundt og spørre, derfor spør jeg her
Har sett rundt på coop og bauhaus i dag, men ingen av dem selger fornuftig armering og celloplasten var altfor dyr.
Men hvor vender man seg for å få tak i alt dette til en fornuftig pris og levert hjem sør for Stockholm?
Beijer går bort på grunn av diverse årsaker, men hvem ellers?
Har AKB alt dette pluss hjemkjøring? Eller Lissma sag?
Er jo helg nå så det er vanskelig å ringe rundt og spørre, derfor spør jeg her
Kostnaden for hjemkjøring pleier å være forhandlingsbar. Ved skikkelig store lass er det "gratis", ellers dreier det seg vel om 500-1000 kr avhengig av hvor langt de skal kjøre.
Vil du ha tingene løftet til et vanskelig sted kan jeg anbefale Lissma - lastebilfyren der anstrenger seg virkelig utover hva man kan be om og har dessuten en kran som rekker lååångt.
Vil du ha tingene løftet til et vanskelig sted kan jeg anbefale Lissma - lastebilfyren der anstrenger seg virkelig utover hva man kan be om og har dessuten en kran som rekker lååångt.
Ingen rare løft og dessverre ikke alt for mye som skal bestilles heller, men det høres bra ut at de virkelig anstrenger seg, får ringe på mandag.MathiasS skrev:Kostnaden for hjemlevering pleier å være forhandlingsbar. Ved virkelig store lass er det "gratis", ellers beveger det seg vel om 500-1000 kr avhengig av hvor langt de skal kjøre.
Vil du ha tingene løftet til et vanskelig sted kan jeg anbefale Lissma - lastebilfyren der anstrenger seg virkelig utover hva man kan forlange og har dessuten en kran som rekker lååångt.
Takk for infoen.
Kjøp ikke på bauhaus bare! AKB har kunnskapsrik personale som hjelper deg med å finne de riktige tingene.
Hvorfor bare 10 cm isolasjon? Om jeg var deg, ville jeg heller gått for 5 cm "stenhård" cellplast, som vil bli både billigere og bedre for deg.
Det viktigste med en garasjeplate er jo at den holder. Varmeisolasjonen du får med en 10 cm cellplastplate i sammenligning med denne på 5 cm er knapt merkbar.
Slik skal jeg støpe vår garasjeplate:
-145 lekter som form
-5 cm hard cellplast
-2+2 12 mm armering i 25 cm brede kanaler
-2 st armeringsmatter 6mm 5x2,35 s150
-Plast på cellplasten for å forhindre radon i å trenge opp.
Lykke til!
Hvorfor bare 10 cm isolasjon? Om jeg var deg, ville jeg heller gått for 5 cm "stenhård" cellplast, som vil bli både billigere og bedre for deg.
Det viktigste med en garasjeplate er jo at den holder. Varmeisolasjonen du får med en 10 cm cellplastplate i sammenligning med denne på 5 cm er knapt merkbar.
Slik skal jeg støpe vår garasjeplate:
-145 lekter som form
-5 cm hard cellplast
-2+2 12 mm armering i 25 cm brede kanaler
-2 st armeringsmatter 6mm 5x2,35 s150
-Plast på cellplasten for å forhindre radon i å trenge opp.
Lykke til!
Klikk her for å svare