Kan det være noen type perstorpsplate eller har de alltid det spesielle mønsteret med streker. Vi hadde et kjøkkenbord i perstorp da jeg var liten.
Ellers ville jeg gjette på noen form for fuktighetsbestandig plate.
Kan det være noen type av perstorpsskive eller har de alltid det spesielle mønsteret med streker. Vi hadde et kjøkkenbord i perstorp da jeg var liten.
Ellers ville jeg ha gjettet på noen form for fukttålig board.
Noen som vet hva perstorpsskiven er laget av, eternit?
Perstorpsplater består av et tynt lag høytrykkslaminat av papir, fenolharpiks og melamin på sponplate. Kan være høytrykkslaminat i dine plater, finnes i varierende tykkelse og er steinhardt.
Det ser ut som ark av laminat. Hadde det i min toalett også. Bruk hansker når du tar det ned ellers får du raskt kutt
Huset mitt er fra -62 så det kanskje var noe de drev med på den tiden. Hvor gammelt er huset/baderommet?
Det ser ut som ark av laminat. Hadde det på mitt toalett også. Bruk hansker når du tar det ned, ellers får du raskt kutt.
Huset mitt er fra -62 så det var kanskje noe de drev med den gangen. Hvor gammelt er huset/badet?
Da er det nok det samme som jeg hadde, den går ikke i stykker på samme måte som masonite uten sprekker i revner når man drar og er mye stivere enn masoniten.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.