Hei! Jeg og min mann holder på og hjelpe mamma med å renovere deres nykjøpte gamle hus, men vi har kjørt oss litt fast tankemessig tror jeg. Tidligere eiere har satt fine falske bjelker i taket i stuen som de vil ha.
Men etter å ha rettet opp veggen er avstanden til bjelken ulik i dybde øverst. Før satt det en list der og noen list skal opp nå også, men hva pokker setter vi opp nå når det er ujevnt uten at det ser helt sprøtt ut 😅
Skulle sørget for å skjære gipsen pent mot bjelken og droppe list, det blir penest. Akkurat nå ser det så som så ut, men det går an å sparkle, risikoen er at det sprekker når det er så store glipper. Tapet eller vev over gjør det bedre.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.