1.622 lest ·
4 svar
2k lest
4 svar
Hva skal man tenke på når man bygger inn trappen?
Skulle ønske å bygge inn trappen, men har hørt at disse løsningene kan bli litt sånn med tiden og huset setter seg, ofte blir det ulyder. Stemmer det?
Det er jo en perfekt lagringsløsning, rommet under trappen er jo oftest ubenyttet. Å sette lyslykter under er ingen lagring Lulu Carter ;-)
Fordeler og ulemper med dette? Den eneste ulempen jeg kan se med det er at det blir litt mørkere og kanskje oppleves litt "trangere".
Det er jo en perfekt lagringsløsning, rommet under trappen er jo oftest ubenyttet. Å sette lyslykter under er ingen lagring Lulu Carter ;-)
Fordeler og ulemper med dette? Den eneste ulempen jeg kan se med det er at det blir litt mørkere og kanskje oppleves litt "trangere".
Vil også vite !Jessica Pessica skrev:Skulle gjerne bygge inn trappen, men har hørt at disse løsningene kan bli litt så som så med tiden og når huset setter seg, blir det ofte mislyd. Stemmer det? Det er jo en perfekt oppbevaringsløsning, plassen under trappen er jo som oftest ubrukt. Å sette lyslykter under er ingen oppbevaring Lulu Carter ;-)
Fordeler og ulemper med dette? eneste ulempen jeg kan se med det er at det blir litt mørkere og kanskje oppleves litt "trangere"
Vi skal bygge nytt så vi kan jo velge om den skal være l-formet eller U.
Alt skal jo være så åpent og "romslig" ;-) nå for tiden, mye av det praktiske går bort...hvilket kan irritere når man skal prøve å ha ryddet samtidig...
Noen?
Alt skal jo være så åpent og "romslig" ;-) nå for tiden, mye av det praktiske går bort...hvilket kan irritere når man skal prøve å ha ryddet samtidig...
Noen?
Klikk her for å svare