Hei
Har noen form for blekk nederst på fasaden som begynner å se ganske slitt ut. Er lysten på å bytte den ut. Men finner ikke hva jeg kan bytte med? Denne er i en eller annen form for plastmateriale. Finner ingenting passende.

• Fasadedetalj av plastmaterial langs bunnen av en vegg, med slitt utseende; omgitt av grus og steiner.
  • Nederst på fasaden vises et blekk i plastmateriale, omgitt av rullesteiner og en betongsti, med en sort nedløpsrør på siden.
  • En fasade med et blekk i plast nederst, omgitt av en steinlagt mosaikk, fliser ved siden av. Blekket ser gammelt og slitt ut.
P
Besøk et plåtslageri og gi dem målene så får du en bra løsning..

• Liker
fribygg
  • Laddar…
Ser ut som en list man legger over drenering/isolering. Ser man ikke isoporen på det første bildet.

T topmount skrev:
Ser ut som en list man legger over drenering/isolering. Ser man ikke frigoliten på første
Får takke så mye, nå fant jeg det. Skammens pute på at jeg har googlet til og fra i 2 uker uten å finne hva det var.

Tanken er at den skal være under jorden, den er ikke tenkt å være eksponert for dagslys. De blir fort ganske tørre og stygge da.

P
Derfor er en plåt aldeles ypperlig i TS tilfelle..

• Liker
fribygg
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.