P petrho #1 Medlem · Gävleborg · 286 innlegg 16 jan 2016 kl 15:59 petrho Medlem Gävleborg 286 innlegg 16 jan 2016 kl 15:59 #1 Dette er i et gammelt uthus. Det finnes litt hvitt i innertaket. Ser ut som kalk eller salt. Hva kan det være? Må man gjøre noe med det? Hvordan?
Dette er i et gammelt uthus. Det finnes litt hvitt i innertaket. Ser ut som kalk eller salt. Hva kan det være? Må man gjøre noe med det? Hvordan?
Åsa Lund #2 Huseier · Skåne · 6 969 innlegg 16 jan 2016 kl 17:31 Åsa Lund Huseier Skåne 6.969 innlegg 16 jan 2016 kl 17:31 #2 Det der er en fukt - og råteskade. Er det en murvegg som er kald og leder fukt, det grå man ser bak? Sist redigert: 16 Jan 2016
P petrho #3 Medlem · Gävleborg · 286 innlegg 16 jan 2016 kl 18:01 petrho Medlem Gävleborg 286 innlegg 16 jan 2016 kl 18:01 #3 Det er slaggsteinvegg. Går det enkelt å utbedre selv? Tror det er en gammel skade. Ingen fukt der nå så vidt jeg kan se
Det er slaggsteinvegg. Går det enkelt å utbedre selv? Tror det er en gammel skade. Ingen fukt der nå så vidt jeg kan se
Åsa Lund #4 Huseier · Skåne · 6 969 innlegg 16 jan 2016 kl 22:46 Åsa Lund Huseier Skåne 6.969 innlegg 16 jan 2016 kl 22:46 #4 Test med fuktmåler om det finnes fukt igjen. Hvor vanskelig det blir avhenger av hva som er oppå taket.
Test med fuktmåler om det finnes fukt igjen. Hvor vanskelig det blir avhenger av hva som er oppå taket.