Hva heter slike u-formede beslagdetaljer, som følger med dette veggfestet for antennemast fra biltema.

U-formede beslag med skruer for montering av antennemast på vegg, omtalt på Biltema.

Ok, jeg innser at jeg kan dra til biltema og kjøpe hele veggfestet, men jeg trenger sannsynligvis bare ett, og det føles jo unødvendig å kjøpe en dings for så å kaste 80% av den.

Om det er bare klamma du trenger pleier de vel kalles U-klamma.

Krilleman
Om det duger med en rund variant så finnes det noe som heter rundjernsbøyle. Alle VVS-firmaer med lager skulle jeg tro har noen hjemme.

En metall U-bolt eller rundjernsbøyle med muttere, brukes innen VVS for å feste rør i ulike dimensjoner.

Vet du bare tykkelsen på røret så finnes det tre alternativer innen din lenkede produkt kontra VVS-katalogen:

33,7
42,4
48,3

Selvfølgelig passer disse variantene på dimensjoner litt "midt i mellom" også, ta den som passer best. Grunnpriser: 8,20 - 10,20 - 12,80 pluss moms hos grossist.

Eller här

Sist redigert:
Hvorfor ikke rørklemmer som også finnes på biltema? F.eks. art.nr 79-2332

verktygsgurun skrev:
Hvorfor ikke rørklammer som også finnes på biltema? F.eks. art.nr 79-2332
Takk guruen! Slike, i variant 38mm, blir perfekte til mine 38mm masterør. Jeg har biltema 500 meter fra jobben så det blir en tur innom der i morgen.

• Liker
verktygsgurun
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.