3.058 lest ·
21 svar
3k lest
21 svar
Hva heter denne skruen??
useless skrev:
Hvordan skal det gå til? Om vognboltene opptar hullene i veggfestet? Så man skal bruke medfølgende bolter pluss ytterligere skruer for å få festet markisen i veggen?
Hammare&Spik skrev:
Jeg tolker det som at vognboltene kun brukes ved takmontering for å montere L-vinkelen i hva-det-nå-kan-hete. For å feste L-vinkelen i taket eller hva-det-nå-kan-hete i veggen bruker du skruer som ikke er inkludert.
Franske treskruer føles vel litt overdrevet, fungerer vel med noe litt mindre, men husk å bruke utendørsskruer slik at de ikke ruster med en gang.
Franske treskruer føles vel litt overdrevet, fungerer vel med noe litt mindre, men husk å bruke utendørsskruer slik at de ikke ruster med en gang.
Boltene er for å brukes ved takmontering.S Svante Svenson skrev:Jeg tolker det som at vognboltene kun brukes ved takmontering for å montere L-vinkelen i hva-det-nå-kan-hete. For å feste L-vinkelen i taket eller hva-det-nå-kan-hete i veggen bruker du skruer som ikke er inkludert.
Franske treskruer føles vel litt overkill, det går bra med noe litt mindre, men husk å bruke utendørsskruer så det ikke ruster med en gang.
Jeg trenger nok kraftige franske treskruer da markisen er 5,5m lang og veier 70kg.
Klikk her for å svare