Utrolig
Stor takk!
Stor takk!
Mener bare at, om jeg går til meg selv, hadde jeg nok kunnet rekke å overbevise meg selv om at en bolt var for kort før jeg hadde innsett at jeg forsøkte å montere sammen en ting på feil måte...
PS den der typen av bolt fungerer slik at man lager et gjennomgående hull i f.eks. tre.
PS den der typen av bolt fungerer slik at man lager et gjennomgående hull i f.eks. tre.
Ja, den er beregnet for tre. Den firkantede delen trekkes inn i treet og forhindrer at skruen vrir seg når mutteren strammes.Hammare&Spik skrev:
Okei, nå forstår jeg. Bra innspill! Rent logisk er bolten for kort. Den må gå gjennom trefasaden og til den bakre bærbjelken. Dessuten ringte jeg kundeservice som solgte produktet. De sa også at alle hus er jo forskjellige. Man må kjøpe til det man trengerS stugfar skrev:
Som jeg trodde da... Ifølge bildene skal skruene brukes for å feste markisen i veggfestet. Skruer for å sette fast festet i veggen følger ikke med, men det må man skaffe selv ut fra forutsetningene på stedet.
Takk. Hva slags skruer kan det tenkes å være? franske treskruer? Burde det funke?useless skrev: