Veggmateriell:
Vanskelig å se. Noe tynt - så enten huntonitt (med tanke på hvordan det har sprukket etter noen hammarslag) alternativt renoveringsgips!? Hullene ser dog mer ut som veldig tynn sponplate ...
Når er det bygget?
Vanskelig å se. Noe tynt - så enten huntonitt (med tanke på hvordan det har sprukket etter noen hammarslag) alternativt renoveringsgips!? Hullene ser dog mer ut som veldig tynn sponplate ...
Når er det bygget?
Jeg boret med borhammer og da gikk det gjennom til et hulrom i midten. Det kom ut noe slags grus, men veggen er ikke hard som betong eller tegl. Det ble uansett en haug med smuss, vet ikke hvordan jeg skal beskrive det riktig. Men det gikk ikke å sette inn en plugg da veggen liksom ble utgravd av den.
Det ser ut til å være betonghullstein. Den pleier å være ganske porøs.
Her finnes gode svar:
https://www.byggahus.se/forum/threads/plugga-foer-skruv-i-betonghalsten.306903/
Her finnes gode svar:
https://www.byggahus.se/forum/threads/plugga-foer-skruv-i-betonghalsten.306903/
Klikk her for å svare


