Jeg lurer på hva som er forskjellen på Swedoor vs Kilsgaard, (ytterdører samt innerdører) De ser nøyaktig like ut og de produseres i samme fabrikk nede i Åstorp i Skåne?????
Sjekk ut disse lenkene:
www.kilsgaard.se
www.swedoor.se
Ganske merkelig synes jeg, de ser ut til å ta forskjellig pris for det samme produktet. Skriv gjerne og fortell om dette hvis noen vet hvordan det forholder seg med disse 2 aktørene.
PS. vil bare legge til at OBI i Polen selger Killsgaard til mer enn halve prisen sammenlignet med her hjemme.
MVH
Skopis
Sjekk ut disse lenkene:
www.kilsgaard.se
www.swedoor.se
Ganske merkelig synes jeg, de ser ut til å ta forskjellig pris for det samme produktet. Skriv gjerne og fortell om dette hvis noen vet hvordan det forholder seg med disse 2 aktørene.
PS. vil bare legge til at OBI i Polen selger Killsgaard til mer enn halve prisen sammenlignet med her hjemme.
MVH
Skopis
Jeg tror jeg vet hvilke du mener - stilige dører forresten
. Beklager Skopis at jeg drar avgårde med tråden din, men har du oversikt over hva de samme dørene ville kostet hjemme? Det ville vært interessant med en konkret prisjämförelse.
mvh/stenhus05
mvh/stenhus05
Hei igjen!!
De koster ca 2490kr med karm, så har du et tillegg
på 480 spenn for annen farge samt ytterligere 480 for karm i annen farge... så tilkommer ytterligere en 500 spenn for frostet glass til den døren som er tenkt til badet. Nå var den modellen jeg kjøpte helhvit
med rundt vindu samt frostet glass.
MVH
Skopis
De koster ca 2490kr med karm, så har du et tillegg
på 480 spenn for annen farge samt ytterligere 480 for karm i annen farge... så tilkommer ytterligere en 500 spenn for frostet glass til den døren som er tenkt til badet. Nå var den modellen jeg kjøpte helhvit
med rundt vindu samt frostet glass.
MVH
Skopis
Dørene er jo før helsike laget nede i Skåne, nå kjøpte jeg innerdører så det er jo ikke like nøye som ytterdører. Men jeg har allerede pakket opp en dør og sjekket, ser og føles akkurat lik ut, som om den var kjøpt på hvilken som helst svensk byggvarehandel, og det er svenske mål på både karm og dør. Polakken i butikken syntes det var rart at jeg hadde dratt hele veien til Polen for å kjøpe svensk dør...
Jeg bare lo og sa: Jeg valgte å kjøpe hos dere bare for å få en god unnskyldning til å komme meg hjemmfra noen dager... Neste gang følger samboeren og lillemann med... ;D
MVH
Skopis
Jeg bare lo og sa: Jeg valgte å kjøpe hos dere bare for å få en god unnskyldning til å komme meg hjemmfra noen dager... Neste gang følger samboeren og lillemann med... ;D
MVH
Skopis
Klikk her for å svare