Jeg lurer på hva som er forskjellen på Swedoor vs Kilsgaard, (ytterdører samt innerdører) De ser nøyaktig like ut og de produseres i samme fabrikk nede i Åstorp i Skåne?????

Sjekk ut disse lenkene:

www.kilsgaard.se

www.swedoor.se

Ganske merkelig synes jeg, de ser ut til å ta forskjellig pris for det samme produktet. Skriv gjerne og fortell om dette hvis noen vet hvordan det forholder seg med disse 2 aktørene.

PS. vil bare legge til at OBI i Polen selger Killsgaard til mer enn halve prisen sammenlignet med her hjemme.

MVH
Skopis
 
Skopis! Finner man hele deres sortiment hos OBI?
mvh/stenhus05
 
Jeg kan nevne at vi så dører merket med SWEDOOR på flere byggevarehus i Polen. :)
 
Hei igjen!!

Vi kjøpte de der dørene med et lite rundt vindu i midten samt med frostet glass, de kostet 780 zloty med karm

MVH
Skopis
 
Jeg tror jeg vet hvilke du mener - stilige dører forresten :). Beklager Skopis at jeg drar avgårde med tråden din, men har du oversikt over hva de samme dørene ville kostet hjemme? Det ville vært interessant med en konkret prisjämförelse.
mvh/stenhus05
 
Hei igjen!!
De koster ca 2490kr med karm, så har du et tillegg
på 480 spenn for annen farge samt ytterligere 480 for karm i annen farge... så tilkommer ytterligere en 500 spenn for frostet glass til den døren som er tenkt til badet. Nå var den modellen jeg kjøpte helhvit
med rundt vindu samt frostet glass.

MVH
Skopis
 
Takk, takk!!! Er allerede på vei til Polen ;). Kult, vi har tenkt akkurat det samme til badet. Er man unik eller?
 
Dørene er jo før helsike laget nede i Skåne, nå kjøpte jeg innerdører så det er jo ikke like nøye som ytterdører. Men jeg har allerede pakket opp en dør og sjekket, ser og føles akkurat lik ut, som om den var kjøpt på hvilken som helst svensk byggvarehandel, og det er svenske mål på både karm og dør. Polakken i butikken syntes det var rart at jeg hadde dratt hele veien til Polen for å kjøpe svensk dør...
Jeg bare lo og sa: Jeg valgte å kjøpe hos dere bare for å få en god unnskyldning til å komme meg hjemmfra noen dager... Neste gang følger samboeren og lillemann med... ;D

MVH
Skopis
 
Om man tviler på kvaliteten får man vel helt enkelt ringe Swedoor og spørre. Vanskeligere enn så kan det vel ikke være. :)
mvh/stenhus05
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.