S Sorgmantel #1 Medlem · 21 innlegg 7 feb 2022 kl 20:04 Sorgmantel Medlem 21 innlegg 7 feb 2022 kl 20:04 #1 Hei! Hva slags farge tror dere det er? Hullet er ca tre cm på det bredeste, og flaket føltes sprøtt og bøyelig. Og hva er det grå bak? Dette er en vinduskarm i et hus bygget i 1965? #bygningsmateriale #maling #vinduer #vinduskarm #renovering
Hei! Hva slags farge tror dere det er? Hullet er ca tre cm på det bredeste, og flaket føltes sprøtt og bøyelig. Og hva er det grå bak? Dette er en vinduskarm i et hus bygget i 1965?
T TommyC #2 Medlem · Stockholm · 2 198 innlegg 7 feb 2022 kl 21:37 TommyC Medlem Stockholm 2.198 innlegg 7 feb 2022 kl 21:37 #2 Er du sikker på at det er farge? Det kan muligens være plastlaminat om det ikke er farge. https://sv.wikipedia.org/wiki/Plastlaminat Det under ser ut som puss.
Er du sikker på at det er farge? Det kan muligens være plastlaminat om det ikke er farge. https://sv.wikipedia.org/wiki/Plastlaminat Det under ser ut som puss.
S Sorgmantel #3 Medlem · 21 innlegg 9 feb 2022 kl 19:33 Sorgmantel Medlem 21 innlegg 9 feb 2022 kl 19:33 #3 T TommyC skrev: Er du sikker på at det er maling? Det kan muligens være plastlaminat om det ikke er maling. [lenke] Det under ser ut som puss. Ok, takk for det! :-D
T TommyC skrev: Er du sikker på at det er maling? Det kan muligens være plastlaminat om det ikke er maling. [lenke] Det under ser ut som puss. Ok, takk for det! :-D