Da trenger du nok ikke å bekymre deg.

Jo men alt som kan gå til helvete pleier å gå til helvete når jeg er i farten.

Haha, har du en cm til gode så burde det være greit. Hadde mitt dørblad begynt å synke 1 cm så hadde jeg hatt større problem enn terrassen utenfor :p

Deilig at balkongen ikke var noe svaiende. Som sagt, legg ikke terrassebordene for tett bare så smeltevannet kan renne gjennom, så blir ikke snøen noe større problem for deg (y)

Hvordan vet jeg om døren kan sige? Dør i plåt

Er døren installert i henhold til produsentens instrukser og du har kryssmålt og loddet inn begge sidestykkene av dørkarmen så er det rolig (y)

Den har sittet oppe i to uker, når sakker den?

34 mm føles overdrevet. Særlig når du har så tett mellom bjelkene.
Litet glapp mellom dør og tredekke vil bli besværlig om det kommer snø.

Hva?

Bruk 28 mm som ikke bygger like høyt. Om døren har liten margin mot dekket så vil du ikke kunne åpne den hvis det kommer mye snø på én gang. Og det blir enda mer besværlig når den skal lukkes og du alltid drar med litt snø i underkanten som klemmes i karmen.

Aha hva med 28x145mm? Aldri testet så bred

Smakssak. Jeg har 145 mm fordi jeg synes det er finest.

Da får de bli det!

Et spørsmål, det finnes jo verktøy for å sette skjulte skruer som jeg er lysten på. La oss si at jeg i fremtiden må løsne en planke, går det uten å løsne all terrassebord rundt!

Ingen som sitter og trykker på et 145mm trallverktøy for skjult skruinnfesting som er til salgs?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.