Ok, takk! Da er det nok å kaste vekk bøtta da :)

Et spørsmål til: Jeg har vannet sementen og dekket over med plast, men det har allerede tørket så pass at det er steinhardt å banke på. Det ser faktisk ut til å ha blitt skikkelig bra nå, men hvor lenge tror dere jeg må vente før jeg fester lekter med spikerplugg?
 
To døgn og vanne litt i dag og i morgen.
 
  • Liker
Ida95
  • Laddar…
Takk! Slo akkurat i reglene med spikerplugg igjen og det gikk alldeles utmerket :)

Dessverre ble det nok ikke jevnt nok der gulvet / terskelen skal være, men det får bli et litt senere problem. Har fortsatt en hel del annet igjen før gulvet skal på :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.