Har fjernet en espalier ved trappen og tenkte å sette opp et rekkverk. Er det 1100 eller 900, eller hva bør være høyden på rekkverket?

Har kappet til 1100, men synes ikke det ser bra ut.
 
  • En trapp med en trestolpe og konstruksjonsverktøy. Rød markering viser området for et nytt rekkverk som skal installeres.
P
Innvendig er det 900mm over ferdig gulv..
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.