Z ZeroClue #1 Medlem · 1 innlegg 15 feb 2024 kl 23:16 ZeroClue Medlem 1 innlegg 15 feb 2024 kl 23:16 #1 Har fjernet en espalier ved trappen og tenkte å sette opp et rekkverk. Er det 1100 eller 900, eller hva bør være høyden på rekkverket? Har kappet til 1100, men synes ikke det ser bra ut. #høyde #rekkverk #trapp #trapp #trappar
Har fjernet en espalier ved trappen og tenkte å sette opp et rekkverk. Er det 1100 eller 900, eller hva bør være høyden på rekkverket? Har kappet til 1100, men synes ikke det ser bra ut.
P Plupp 405730 #2 Anonym 15 feb 2024 kl 23:36 Plupp 405730 Anonym 15 feb 2024 kl 23:36 #2 Innvendig er det 900mm over ferdig gulv..