Kan noen hjelpe meg med å forklare disse spørsmålene så jeg forstår. Holder på med et skolearbeid og jeg har kjørt meg fast på disse tre spørsmålene. Kan noen som er betongkyndig hjelpe meg?

• Et nærbilde av en faktura med spørsmål om betong, inkludert spesifikasjoner som mengde, størr. klasse, konsistens, og eksponeringsklasser.
  • Bilde av tekst på en dataskjerm med spørsmål om betongherding og betongvegger, inkludert detaljer om temperatur og konsistensklasse.
Hei!
Jeg vet svarene, men kommer ikke til å skrive ut alt... Litt må du fikse selv... Mistenker at dette er et kurs i anlegg / betong klasse 1.. Håper du ikke jukser på en hjemmeeksamen ;)

Her kommer noen ledetråder..
i, et mål i millimeter...
ii, Står skrevet ut, under sement, la google hjelpe deg...
iii, sjekk Sx...
iv, Det står skrevet ut to ganger...
v, https://www.svenskbetong.se/bygga-m...t/hallbart-byggande/exponeringsklasser-betong

3, står garantert et eksempel i boken, sjekk på en passende kurve.
4, spør en venn og sjekk i boken, der finnes det nok lignende eksempler.

Sist redigert:
Hei, det er i betong og armeringsteknikk, og vi kan få hjelp fra forskjellige hold :)

Takk, hva mener du med Sx? og du kan gjerne forklare om du vet noe mer, jeg vil gjerne lære ordentlig.

Spørsmål 4 der bør du lete etter et diagram i 2 deler.
Lete etter formtrykk, formbygging.

Hei, jeg har betong og armeringsteknikk, boken heter så. Ikke mer du kan hjelpe til med? :)

Hei Kan du hjelpe meg? sitter med samme oppgave

Har du fått hjelp til å løse disse oppgavene til kurset?

Hei, jeg løste det ved å se på forelesninger og boken, gikk fint!

E exsoe skrev:
Hei, jeg løste det ved å se på forelesninger og boken, gikk fint!
Åh nei, vanlig skolearbeid! Finnes det ingen snarveier......:cool:

• Haha
Testarn
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.