Har en fundering som jeg trenger litt ekspert hjelp med.
Holder på å bygge om en kattvind til garderobe. Har påbegynt plastleggingen. Ikke noe morsomt arbeid det. For et pilleri
Har en bit som jeg ikke blir klok på. Jeg har påbegynt en stripe plast i kanten ut mot vegg. Den skal festes i plasten som kommer fra taket og i plasten som ligger i gulvet. Så langt OK.
Men er det OK å teipe en stripe på 40-50cm over bjelkene som jeg har påbegynt på bildet? Plasten skal deretter festes i taket.
Eller skal jeg skjære bort og kun ha så lite plast som mulig over bjelkene og teipe direkte i gulvet?
[bilde]