OXYD
Har en fundering som jeg trenger litt ekspert hjelp med.

Holder på å bygge om en kattvind til garderobe. Har påbegynt plastingen. Ikke noe morsomt arbeid det. For et pirk :)

Har et stykke som jeg ikke blir klok på. Jeg har påbegynt en remse plast i kanten ut mot veggen. Den skal festes i plasten som kommer fra taket og i plasten som ligger i gulvet. Så langt OK.
Men er det OK å tape en remse på 40-50cm over bjelkene som jeg har påbegynt på bildet? Plasten skal deretter festes i taket.
Eller skal jeg skjære bort og kun ha så lite plast som mulig over bjelkene og tape direkte i gulvet?
Plastfolie festet over trestendere i en kattvind. Rød markering viser festemåte med tape samt plastens plassering i forhold til tak og gulv.
 
Sist redigert:
OXYD
Fant på en annen løsning med å vike omlott under bjelke i stedet. Så spørsmålet er ikke aktuelt
😎
Takk
OXYD skrev:
Har en fundering som jeg trenger litt ekspert hjelp med.

Holder på å bygge om en kattvind til garderobe. Har påbegynt plastleggingen. Ikke noe morsomt arbeid det. For et pilleri :)

Har en bit som jeg ikke blir klok på. Jeg har påbegynt en stripe plast i kanten ut mot vegg. Den skal festes i plasten som kommer fra taket og i plasten som ligger i gulvet. Så langt OK.
Men er det OK å teipe en stripe på 40-50cm over bjelkene som jeg har påbegynt på bildet? Plasten skal deretter festes i taket.
Eller skal jeg skjære bort og kun ha så lite plast som mulig over bjelkene og teipe direkte i gulvet?
[bilde]
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.