Jeg vurderer å skru 2 dobbeltkroker med skruer i taket (se bilder), for å henge spader og spett. Jeg er imidlertid tvilende til hvor mye vekt dette tåler, da belastningen på skruen blir rett nedover. Er det noen som vet hvor holdbart det blir når man skrur kroker i takstein?