Medlem
· Västra götaland
· 2 innlegg
Hei. Jeg skal leie et hus nå en stund og så kjøpe det, og jeg brenner for dette med å renovere. Har gjort i stand 2 leiligheter før, men ikke bygget opp vegger og slikt.
Spørsmålet nå er hva jeg skal ha mellom stender og gips? Vil kunne skru opp hyller og sånt uten å bruke plugger? MDF? Hvilken tykkelse er bra? Skal jeg legge plast mellom isolasjonen og gipsen? Det er en kaldgarasje, men kanskje går det an å sette inn et element?
Spørsmålet nå er hva jeg skal ha mellom stender og gips? Vil kunne skru opp hyller og sånt uten å bruke plugger? MDF? Hvilken tykkelse er bra? Skal jeg legge plast mellom isolasjonen og gipsen? Det er en kaldgarasje, men kanskje går det an å sette inn et element?
Det kan være litt vanskelig å isolere et rom som skal holdes uoppvarmet. Risikoen er at, spesielt på våren, garasjen er kald innvendig og varm fuktig luft på morgenen kondenserer et eller annet sted i veggen utenfor plasten der duggpunktet nås.
Søk på forumet for mer info.
/A
Søk på forumet for mer info.
/A
Medlem
· Västra götaland
· 2 innlegg
Okei takk for svar. Skal kikke rundt litt og se hvordan man kan løse det på en bra måte.
Klikk her for å svare