Nå har jeg fått tegningene fra min bygningsingeniør og må finne en 5 meter lang HEA 200 bjelke. Er det noen som har noen tips om hvor man kan få tak i en slik rundt omkring i Dalarna? Antar at det krever mer enn to frimerker for å sende en slik bjelke...
Be dem ikke være sånne teknologimotstandere og SMS:e hjem bjelken til deg.
Sjekket raskt på Eniro, og fikk 11 treff på stålbjelke i Borlänge, Avesta og Mora Bla
Prøv ellers å ringe til noen større leverandører av stål typ SSAB og hør etter om det finnes noen lokal leverandør. de pleier å være veldig hjelpsomme!
Lykke til!
Sjekket raskt på Eniro, og fikk 11 treff på stålbjelke i Borlänge, Avesta og Mora Bla
Prøv ellers å ringe til noen større leverandører av stål typ SSAB og hør etter om det finnes noen lokal leverandør. de pleier å være veldig hjelpsomme!
Lykke til!
Tror du t o m kan få den hjemkjørt... Ring til noen selger hos Bröderna Edstrand og spør der. Holder du på og bygger, så klassifiseres det jo som arbeidsplass. Bilen som kommer med den har jo kran, så da slipper du bekymre deg for å få den hjem. Dessuten kanskje det blir litt billigere også, om du får den uten mellommenn. En slik bjelke koster vel 3-4 tusen?
Det er bare en renovering, men det føles som en hel arbeidsplass for øyeblikket.
Heldigvis får jeg hvile meg på jobben i ukedagene. Jeg må samle en gjeng med venner og bekjente og stille en øl hver tiende meter i stedet. Har allerede hørt om hjemlevering og det gikk bare hvis de hadde hell med å kjøre oppover vestdalsbyene.
Klikk her for å svare