Hei,
Hadde planlagt å legge bjelkelag i helgen. Nå har det vist seg at virket har blitt vått under transporten fra byggefirmaet ca. 30 min kjøring i vedvarende regn uten beskyttelse.
Er det mulig å legge det likevel i morgen, eller må det tørke over lengre tid??? Har ingen mulighet til å tørke med vifte, bare under tak.
Svar gjerne raskt da det handler om å reise eller ikke reise avgårde.
Takk på forhånd
/Jocke