Göteborgsområdet:
Jeg har lett rundt etter en sånn her:

i en god stund. Dessverre vet jeg ikke akkurat hva det heter? beslag?
Akkurat den er ca 1,5 cm bred. Jeg hadde 4 stk av disse i min skuffe og kan dessverre ikke huske hvor den kom fra, kanskje en eller annen ikea-greie eller kanskje fra fars tid som kjøkken"installatør"..
Jeg skal bygge sammen et hyllesystem. Tenk Billy. Og jeg vil ha noe å feste hyllene med og sånne der hvite er jo bra for da synes det ikke så mye. Hvis dere har andre alternativer som ikke er så vanskelige å bruke så si gjerne ifra. Vær oppmerksom på at det ikke finnes noe mellomrom mellom hylleplans sidene og ramme. Fortell meg hvor man kan kjøpe disse.
Vet dere hvor man kan finne disse?
Takk for svar!
Jeg har lett rundt etter en sånn her:

i en god stund. Dessverre vet jeg ikke akkurat hva det heter? beslag?
Akkurat den er ca 1,5 cm bred. Jeg hadde 4 stk av disse i min skuffe og kan dessverre ikke huske hvor den kom fra, kanskje en eller annen ikea-greie eller kanskje fra fars tid som kjøkken"installatør"..
Jeg skal bygge sammen et hyllesystem. Tenk Billy. Og jeg vil ha noe å feste hyllene med og sånne der hvite er jo bra for da synes det ikke så mye. Hvis dere har andre alternativer som ikke er så vanskelige å bruke så si gjerne ifra. Vær oppmerksom på at det ikke finnes noe mellomrom mellom hylleplans sidene og ramme. Fortell meg hvor man kan kjøpe disse.
Vet dere hvor man kan finne disse?
Takk for svar!
Hei!
Dra til nærmeste ikea og sjekk ut beslagene deres, de har alltid en avd. med ulike skruer og beslag mm.
/Peter
Dra til nærmeste ikea og sjekk ut beslagene deres, de har alltid en avd. med ulike skruer og beslag mm.
/Peter
Sjekk ut www.specialbeslag.se på Backaplan (bakom expert).
Ellers har jo Hornbach ganske mye beslag.
Kjøp hvit spraymaling på biltema.
/CC
Ellers har jo Hornbach ganske mye beslag.
Kjøp hvit spraymaling på biltema.
/CC
Hei!
Clas Olsson har disse som er nesten like:
http://www.clasohlson.se/ext.asp?art=211333001
Også dem må du male hvite selv.
/pinebar
Clas Olsson har disse som er nesten like:
http://www.clasohlson.se/ext.asp?art=211333001
Også dem må du male hvite selv.
/pinebar
Klikk her for å svare