Hei, er det noen som vet hva dette materialet heter og om man kan kjøpe det i metervare et eller annet sted?
Det er sånt som følger med som pakkemateriale av og til, men er litt fleksibelt om enn ganske stivt.
Jeg tenkte å skjære til så man lett kunne tette til vinduet når ACen skal i gang og deretter lett å ta ned ved behov. :)

Takk på forhånd alle sammen!

• Hvit, figurformet skumplast med resirkuleringssymbol og tallkode, brukes ofte som pakkemateriale, ligger på hvitt bord ved siden av en svart bærbar PC.
  • Hvitt, formet pakkemateriale i skumplast på et bord. Det har hakk og er fleksibelt med stiv struktur, brukt til beskyttelse ved frakt.
Violina Violina skrev:
[lenke]

?
Kult, ja det føles som det burde være noe sånt. Nå skal jeg bare finne et sted hvor jeg kan kjøpe det. Du tilfeldigvis ikke vet den svenske betegnelsen på det? :)

M MrBamse skrev:
Kult, ja det føles som det burde være noe sånt. Nå skal jeg bare finne et sted hvor man kan kjøpe det. Du tilfeldigvis vet den svenske betegnelsen på det? :)
Polyetylenskum kanskje? Eller noe liknende.. burde iallfall ikke være så vanskelig å finne

Violina Violina skrev:
Polyetylenskum kanskje? Eller noe lignende.. burde iallfall ikke være så vanskelig å finne
Etter å ha lett litt rundt så føles det som en mykere variant, tror jeg har kommet over slik. Men dette er hardere, en type pakkemateriale kanskje.

M MrBamse skrev:
Etter å ha søkt rundt litt føles det som en mykere variant, tror jeg har støtt på sånt. Men dette er hardere, noen type pakkemateriale kanskje.
Ja, det er et pakkemateriale.. prøv forkortelsen EPE

Jeg tror stivheten kommer mye fra at man limer sammen flere lag..

For øvrig kjøpte jeg en slags forsterkende mellomlegg å legge mellom madrassene i min kontinentalseng, det kan kanskje være noe?

Tror dette var i en sova-butikk (for typ ti år siden) men lignende burde fortsatt være mulig å få tak i?

Violina Violina skrev:
Jeg tror stivheten kommer mye fra at man limer sammen flere lag..

For øvrig kjøpte jeg en slags forsterkende innlegg å legge mellom madrassene i min kontinentalseng, det kanskje kunne være noe?

Tror dette var på en sove-butikk (for typ ti år siden) men lignende burde fortsatt være mulig å få tak i?
Fantastisk, takk så mye, skal se om jeg finner noe sånt. :)

Du kan antagelig få tak i det hos https://www.special-plast.se/
De hadde en butikk på Odengatan 82, Stockholm hvor man kunne handle som privatperson, men jeg vet ikke om den finnes fortsatt.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.