Jaha.. så sagde man litt feil.. :
Dro kl. 17:55 til den lokale trelastforhandleren (dyre Woody) og kjøpte en ny plate...
Sagde denne gangen riktig.. ;D
Oppdaget til min forskrekkelse at jeg må ha sagd feil allikevel.. :-[ etter litt mer undersøkelser så oppdaget jeg at det ikke er samme not og fjær på platene..
***gahaaaa... ***** *Sensur* plate..
Hvorfor hvorfor har man ikke noen standard på slikt..?
:'( :'( :'(
ajja bare å bite i det sure eplet og gjøre om & rett.. med en ny plate fra det litt billigere AKB....