Jaha.. så sagde man litt feil.. ::)

Dro kl. 17:55 til den lokale trelastforhandleren (dyre Woody) og kjøpte en ny plate...

Sagde denne gangen riktig.. ;D

Oppdaget til min forskrekkelse at jeg må ha sagd feil allikevel.. :-[ etter litt mer undersøkelser så oppdaget jeg at det ikke er samme not og fjær på platene..

***gahaaaa... ***** *Sensur* plate..

Hvorfor hvorfor har man ikke noen standard på slikt..?
:'( :'( :'(

ajja bare å bite i det sure eplet og gjøre om & rett.. med en ny plate fra det litt billigere AKB....
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.