Medlem
· Västra götaland
· 180 innlegg
Vår nye trapp kommer til uken, problemet er at snekkerne som var her sa at vi skulle sette perlesponten på veggene før trappen kommer, men nå innser vi at det må være feil
for det vil jo bli en glipe mellom trappen og veggene på noen mm. Hvordan skjuler vi den? Ser det rart ut å ha gulvlist langsmed trappen, skal man sette noen liten trekantlist? Jeg vil selvfølgelig at det blir pent nå når jeg legger ned tusenvis av kroner på en ny trapp...
Om de vil sette perlestaffpanelet først, har de da regnet med at trappens mål er tilpasset dette?
Evt. sprekker kan man dekke med en list 6x32 mm. Den er ganske smidig og kan derfor lett bøyes langs vangestykkene.
Evt. sprekker kan man dekke med en list 6x32 mm. Den er ganske smidig og kan derfor lett bøyes langs vangestykkene.
Medlem
· Västra götaland
· 180 innlegg
Perlesponten satte vi selv, vet ikke hvordan snekkeren tenkte men målene stemmer, vi har selv bestilt trappen av en finsnekker. Trappen er helt rett, så det blir jo ikke vanskelig å sette list, det er mest designen jeg funderer på. Å ta ned perlesponten er ikke et alternativ så mye jobb som det var å få opp den vridde krokete 4 meters panelet.
Klikk her for å svare