Hei!
Bygger om farstukvisten og tenkte å sette en badstue der inne.
Jeg har støpt en kant og murt opp med LECA for å komme over bakkenivå og har for øyeblikket ingen ventil der inne.
Min tanke er å bygge vegger og tak med panel, luftspalte, vindsperre, isolasjon, badstuplast, ev. liten luftspalte og deretter innvendig panel. Gulvet er tenkt å ha plastbelegg øverst og ellers er jeg usikker på hvordan jeg skal bygge det opp for å unngå fuktproblemer. Det blir et lite lukket rom under gulvet som ikke er ventilert eller annet foreløpig.
Holder det med en type asfaboard i bunnen, deretter isolasjon og en plate oppå før plastgulvet, eller hva er passende?
Og hvis dere har synspunkter på tak/veggkonstruksjon så hører jeg gjerne de også 😊
Takk på forhånd!