Dette blir ingen pen avslutning mellom panelene og taklistene. Ujevnt innertak med varierende glipper. Kan man fuge glippene (mellom 0 og 3-4mm slik at det blir pent? Eller bytte taklistene til skyggelist?
Det her blir ingen pen avslutning mellom spånten og taklistene. Ujevnt innertak med varierende gliper. Kan man fuge glipene (mellom 0 og 3-4mm så det blir pent? Eller bytte taklistene til skyggeprofil?