19.280 lest ·
27 svar
19k lest
27 svar
Glassgulv
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Er det ikke fare for at det blir skikkelig glatt, med fallskader som følge?
Får man spørre hvilken tykkelse på glasset du har valgt?
Med vennlig hilsen,
Niklas
Med vennlig hilsen,
Niklas
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Tror gjør man i kirken.
Og der er det ingen glasstak!
Og der er det ingen glasstak!
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 innlegg
Jo da, det finnes lagt over fornlämningar/gamle graver.
Protte
Protte
Det er 34mm, valget er gjort ut fra dimensjonering for offentlige miljøer, så det bør være ordentlig sikkerhetsmargin. Modellen tynnere var 28mm. Jeg opplever det ikke glatt, kanskje hvis det er vått men ikke ellers.
Snyggt.
Litt overrasket over tykkelsen bare. Jeg gjorde noe lignende, for å få inn mer lys i en tidligere litt mørk del av huset. Glasleverandøren dimensjonerte til 350 kg/m² og det ble 20 mm sikkerhetsglass, som jeg sveiset en vinkelprofilramme til. Med den og gummilisten kom jeg bra i flukt med gulvet mitt, som er 27 mm "panneau 3-pli".
Her i dyrlandet Sveits så ga jeg drøyt 400 chf dvs 400*7 (da)=2800 sek for 0,7x2,8 m.
Litt overrasket over tykkelsen bare. Jeg gjorde noe lignende, for å få inn mer lys i en tidligere litt mørk del av huset. Glasleverandøren dimensjonerte til 350 kg/m² og det ble 20 mm sikkerhetsglass, som jeg sveiset en vinkelprofilramme til. Med den og gummilisten kom jeg bra i flukt med gulvet mitt, som er 27 mm "panneau 3-pli".
Her i dyrlandet Sveits så ga jeg drøyt 400 chf dvs 400*7 (da)=2800 sek for 0,7x2,8 m.
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Det sier jo alt, høres trygt ut 
Klikk her for å svare