Hei
Jeg lurer på om det er noen som kan noe om dette...
Akkurat nå finnes det et uterom med vegger og blikktak uten isolasjon. Uterommet er bygd på støpte søyler og trykkimpregnert treverk.
Jeg skulle ønske å gjøre om dette rommet til en del av boligdelen med varme. Rommet skulle fungere som et soverom..
Er det mulig å gjøre det og hva skal man tenke på tro?