Hei

Jeg lurer på om det er noen som kan noe om dette...

Akkurat nå finnes det et uterom med vegger og blikktak uten isolasjon. Uterommet er bygd på støpte søyler og trykkimpregnert treverk.

Jeg skulle ønske å gjøre om dette rommet til en del av boligdelen med varme. Rommet skulle fungere som et soverom..

Er det mulig å gjøre det og hva skal man tenke på tro? Uisolert uterom med plåttak, grå fasade og store vinduer. Uterommet står på grønne plinter og har trapp med rekkverk. Uinnredet uterom med spisebord, polkadott duk og flere stoler, lysekroner i taket, gardiner med zebramønster og store vinduer som slipper inn lys.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.