Heisann holder på å renovere et rom og der går en hea bjelke mellom to leca vegger.
Dette rommet har en gang i tiden blitt brukt som garasje, men de forrige eierne gjorde det om til et vanlig rom i stedet.
Nå til mitt spørsmål:
Det går en hea bjelke mellom to leca vegger med en avstand på 3,19M.
Det jeg synes er rart er at den bare ligger der.
Den støtter jo ikke mot gulvet i overetasjen.
Vanskelig å forklare, men skjønner ikke funksjonen.
 
  • Bilde av en jernbjelke i en utsparing mellom to trekonstruksjoner i taket, del av et renoveringsprosjekt som tidligere var en garasje.
  • Renovering av rom med synlige trebjelker i taket, isolasjonsmateriale på gulvet og et stort vindu med utsikt mot en bil og busker utenfor.
Kan det være en løftebjelke for å ta ut motorer fra biler kanskje?
 
  • Liker
Workingclasshero og 4 andre
  • Laddar…
M mlkjhr skrev:
Kan det være en løftebjelke for å ta ut motorer fra biler kanskje?
Jeg skal prøve å frigi mer så dere kan få flere bilder
 
BirgitS
Har du ingen konstruksjonstegninger?
 
  • Liker
13th Marine
  • Laddar…
M mlkjhr skrev:
Kan det være en løftebjelke for å ta ut motorer av biler kanskje?
Ja, det ser ut til å kunne være en ombygd garasje.
 
  • Trist
AG A
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Har du inga
BirgitS BirgitS skrev:
Har du inga konstruksjonstegninger?
Det eneste jeg har er dette dessverre
Dock er veggen som er strucken med blekk en hel vegg og isteden er der en døråpning på venstre veggen i garasjen oppe i hjørnet
 
  • Bygningsplaner av et rom med døråpning, mål oppgitt i millimeter, inneholder tekniske spesifikasjoner og symboler for stålbjelke og utsparing.
13th Marine 13th Marine skrev:
Ja, det ser ut til å kunne være en ombygd garasje.
I det første innlegget står det at det har vært en garasje nettopp.
 
  • Liker
13th Marine
  • Laddar…
hvordan kan jeg finne ut om den oppfyller noen funksjon eller om jeg kan fjerne den? tenker at den kanskje ble satt opp før fordi en vegg forsvant, men nå finnes jo veggen. kan man få noen hit som kan avgjøre det?
 
Hva har du ovenfor? Jeg ser avløpsrør i taket. Kan det være noen forsterkning for et bad?
 
Det kan være en forsterkning som jeg skriver ovenfor, men hvorfor skulle den ikke inngå i husleveransen?

Da kanskje det er for en motorløft, man kanskje tegner den inn så den forberedes for montering.
🤔
 
der er et bad der oppe, men det har vært der hele tiden
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.