Har skaffet meg et 60-talls rekkehus og tenkte å fikse opp i garderoben. Rommet har rå vegger dvs ser ut til å være noe slags lettbetong eller lignende. Store glipper mellom vegg og dørkarm, ingen dørlist. Ingen gulvlister. Jeg tenkte å sette opp tynne gipsplater mot disse for å få en fin overflate. Jeg tenkte deretter å sette opp et klessystem på disse veggene. Hva må jeg tenke på? Obs. Aldri gjort noe lignende før.
Også innertaket er dessverre tidsriktig, dvs takplater. Må jeg fjerne det hvis jeg vil sette gipsplater i taket?