Japp da var det framme ved den kritiske punktet (hos kona)
, vi diskuterer innertak til vårt husbygging neste år. Gipsplank eller slette gipstak står det mellom men heller vel mot slette tak, da er bare spørsmålet om vi skal ansette en maler å sparkle taket eller ikke. Er en maler interessert i å sparkle vanlig standardgips i taket der jeg har fasset av kortsidene selv eller vil de bare sparkle riktig takgips. /se bilder om dere lurer på hvilken gips jeg mener.
Moderator
· Stockholm
· 57 710 innlegg
Du ser ut til å mene gips som også er forsunket på kortsidene. Har aldri sett slike plater, men har hørt at de finnes.
De er nok ganske uvanlige fortsatt, tror jeg. Resultatet blir nok bedre med denne nye platetypen, men de fleste er nok fornøyd med vanlige plater. Det blir jo uunngåelig en viss forhøyning der skjøtpapiret sparkles inn på kortsidene. I normalt lys ser man ikke denne bulen.
De er nok ganske uvanlige fortsatt, tror jeg. Resultatet blir nok bedre med denne nye platetypen, men de fleste er nok fornøyd med vanlige plater. Det blir jo uunngåelig en viss forhøyning der skjøtpapiret sparkles inn på kortsidene. I normalt lys ser man ikke denne bulen.
Klikk her for å svare