Hei! Er i farten med å pusse innvendige vegger av et nymurt Ytong-hus. Men er litt i tvil om armering av puss, er dette noe som er nødvendig? Synes det virker å være delte meninger om dette. Blir selvfølgelig litt mer komplisert å bake inn nett enn å bare legge på 8mm og dra av, så hvordan ville arbeidsmomentene se ut i så fall?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.