Jeg og min kone er i ferd med å bygge hus, men har ennå ikke bestemt om det blir stein eller tre.
Jeg har lest litt om forskjellige lettbetong-konstruksjoner, og disse ser ut til å være ganske enkle å gjøre en hel del selv på. Det eneste kruxet ser ut til å være elektrisiteten, der man ser ut til å måtte frese ut spor for dette.
Finnes det noen ulemper med å sette opp stendere og sette gips på innerveggene (av lettbetong) for å forenkle elektrisiteten (bortsett fra at romarealet reduseres)? Risikerer man fukt?